Szeretjük a Totalcar-t, imádjuk a Rulettkereket, mind minden rendes autóbu*i, ez nem is kérdés. Most a beszerzés módja miatt hirtelen mindenkinél fellángolt a "megyek ki autóért" érzés, ami alapjában véve jó dolog, csak megint páran elsiklanak az apróságok felett, amik nagyon is fontosak, igazából ezeken múlik, hogy legyen esély az autót megnézni.
Remélhetőleg ezek senkinek a figyelmét nem kerülték el:
- Dániel a gép előtt ült és nyomogatta a frissítés gombot
- Mikor meglátta a hirdetést, megnézte alaposan és valaki azonnal németül felhívta az eladót, a hírdetés felrakásától számított 20 percen belül
- Az eladó nem akarta tartani, csak hosszas kérlelés után volt hajlandó kb. félnapig tartani az autót
- A telefonhívás után 13 órával elindult
Lássuk be azért ezt munka, gyerekek, család, stb. mellett, nem egész nap ezzel foglalkozva nem könnyű megcsinálni.
Következő rész az anyagiak, itt nem került bele minden a cikkbe.
- Kiutazós autó költsége: 45 ezer Ft
- Rendszámköltség+kereskedő: 89 ezer Ft
- Bár nem szerepel a cikkben, de az Audi is gázolajjal megy, nem levegővel: kb. 21 ezer
Plusz pár megjegyzés:
- Ne feledjük, nem mindenki Bp-ről indul és nem biztos hogy ilyen közel talál valaki autót, ekkor még szállásköltség is jöhet hozzá
- nem volt B terv, tehát ha nem jó az autó, lehet hazajönni, 45 ezer Ft máris ugrott
- mi történik ha lerobban a kocsi amivel megyünk
- 880 eurós autóra ilyen gyorsan kell "lecsapni", vajon mennyi idő lenne egy 1,9TDI Passat-ra
- voltak hibák, de ez egy projekt autó, nem biztos hogy úgy tekintenek rá mintha maguknak vették volna
- ne feledjük, még nem tudjuk mennyibe fog kerülni a javíttatás
Félreértés ne essék, senkit nem beszélnék le, hogy elinduljon autóért, csak kalkulálja bele, hogy esetleg nem lesz jó amit kinézett (esetleg egy se, ha többet kinézett) és mehet haza üres kézzel, úgy, hogy 50-100 ezer Ft elköltött Németország felfedezésére, de igazából nem látott belőle semmit.
Szóval hajrá, de csak óvatosan.